Start ŻUBRY

Każdy przedszkolak ma szansę na sukces

Witamy w przedszkolu

INNOWACJA ORGANIZACYJNA

baner_gabinet

 

baner_6latek

Gabinet Marii Montessori

baner_gabinet

 

baner_dbamy_eko2011



Designed by:
Jm-Experts!

ŻUBRY

Pompikowe domowe przedszkole



Nasza planeta PDF Drukuj Email
123 środa, 24 listopada 2021 15:03, odsłon: 408

24.11.2021.r.

Temat: Nasza planeta 

1.wysłuchajcie piosenki , spróbujcie zapamiętać  słowa i śpiewajcie razem 

https://www.youtube.com/watch?v=o3YaFFyh_mw

2. zabawa ruchowa " Ufoludki" - połóżcie "latające spodki"  np poduszki w kilku miejscach na dywanie, muzyczka gra to ufoludki podskakują, gdy jest przerwa  lądują i kucają na poduszce.

3.Uzupełnijcie karty pracy str 18 i 19. Rysujcie szlaczek po śladzie; obejrzyjcie obrazki i opowiedzcie co widzą mieszkańcy Ziemi, patrząc w niebo oraz o tym, jak wygląda Ziemia widziana z kosmosu.

 

25.11.2021r.

Temat: Podróż w nieznane.

 1. Posłuchajcie opowiadania :

Był sobie kiedyś chłopiec, który marzył o podróży kosmicznej. Chciał polecieć na Marsa. Pewnego dnia wziął udział w konkursie wiedzy o kosmosie i zajął w nim pierwsze miejsce. Wygraną była wycieczka na jego ulubioną planetę Mars.

 

W czasie podróży statkiem kosmicznym podziwiał planety i gwiazdy. Po wylądowaniu przywitał go mały Marsjanin, który nazywał się Piksi. Dowiedział się od niego, że Marsjanie żyją podobnie jak ludzie na Ziemi. Zakupy robią w sklepach, wieczorami chodzą do kina i teatru, a małe dzieci do szkoły, i tak jak on uczą się dodawania, odejmowania i tabliczki mnożenia. Najbardziej spodobały mu się ich samochody, które nie jeżdżą po ulicach, tylko latają w powietrzu. Na koniec jego wyprawy pożegnał się z Piksim i zaprosił go do siebie na Ziemię. Podróż ta długo pozostanie w jego pamięci będzie czekał na swojego przyjaciela Piksiego.

2. Praca plastyczna - "Mój przyjaciel z Marsa" . Dowolną metodą plastyczną( rysunek kredkami, wyklejanka, farby) wykonajcie przyjaciela. Prześlijcie zdjęcia na stronę Żuberkowe domowe przedszkole .

3. ćwiczenia gimnastyczne : wykonajcie 6 pajacyków, 6 przysiadów, oraz  Wyścig raków (opieramy  się na rękach i nogach (brzuchem do góry), unosimy biodra i wędrujemy  w tej pozycji) i Zabawa w basen ( leżymy  na podłodze na brzuchu i „pływamy ” żabką).

 

26.11.2021r.

Temat: Tajemnicza spadająca gwiazda

1. Obejrzyjcie filmik Dlaczego gwiazdy spadają?

https://www.youtube.com/watch?v=VVugIzF1Bnc

2. Uzupełnijcie karty pracy str.23, narysujcie statek kosmiczny po śladzie , uzupełnijcie brakujące elementy zgodnie ze wzorem , pokolorujcie rysunek według własnego pomysłu. 

3. Posłuchajcie wiersza, a może ktoś nauczy się go na pamięć?-zachęcamy 

Moje gwiazdy

 

Tam wysoko nad głowami,

ciemne niebo jest z gwiazdami.

Tych gwiazdeczek są tysiące,

tak jak kwiatów na mej łące.

 

Kolorami wciąż się mienią,

świecąc jasno ponad ziemią.

Uśmiechają się do siebie,

goniąc w berka gdzieś po niebie.

 

Dech ciekawość mi zapiera,

co gwiazdeczka ta zawiera?

Czy się cieszy? Może smuci?

Jeśli spadnie, to czy wróci?

 

Stara baśń nam opowiada,

że gdy gwiazda z nieba spada.

Jeśli będziesz chciał szalenie,

wtedy spełni twe życzenie.

 

Więc wpatruję się czasami,

w czarne niebo z gwiazdeczkami.

Czekam, może jedna spadnie

by życzenie spełnić dla mnie.

 

 


 

Agnieszka Panasik- Kaczoch

 

1. Ukryte K,k .

Potrzebne stare gazety lub dowolny wydrukowany tekst. Dziecko dostaje mazak i musi wyszukać i zaznaczyć jak najwięcej literek K,k.

2. Kosmiczne sekwencje. - zabawa matematyczna

Potrzebne kolorowe gwiazdki(mogą być guziki) w 3 wielkościach po 5 szt. rodzic układa sekwencję z guzików - dziecko musi kontynuować jej układanie zgodnie z rytmem.

 

Iwona Gierasimiuk


 

 

 
Układ Słoneczny PDF Drukuj Email
123 wtorek, 23 listopada 2021 17:44, odsłon: 426

23.11.2021r.

Temat: Układ słoneczny 

1. Co to jest układ słoneczny? 

odp. Jest to Słońce i osiem krążących wokół niego planet ( Ziemia, największa Jowisz, najmniejsza Markury, Wenus, Mars, Saturn, Uran, Neptun). 

2. Obejrzyjcie prezentację: https://www.youtube.com/watch?v=7RiOkT1ggVI

3.zapoznanie z zapisem cyfrowym liczby 6- uzupełnijcie karty pracy str.16 i 17

 

Agnieszka Panasiuk- Kaczoch

 

1. Gwiazdki- ćw. oddechowe.

Potrzebna kartka z bloku w ciemnym (kolorze czarny, granatowy) gwiazdki wycięte z papieru lub zrobione ozdobnym dziurkaczem. Kartkę układamy na środku stołu , gwiazdki na brzegu. Dziecko stara się przesunąć gwiazdki na kartkę  nabierając powietrza nosem wydmuchując delikatnie ustami. Gwiazdki które uda się wdmuchnąć na kartkę na koniec zabawy można przykleić i powstanie rozgwieżdżone niebo.

2.Zabawy z 6.

Rodzic rysuje na formacie A4 kontur cyfry 6 dziecko pięknie ją ozdabia dowolną techniką. Czekam na zdjęcia pięknych szósteczek.

 

Iwona Gierasimiuk

 

 


 

 
Gwiazdozbiory PDF Drukuj Email
123 poniedziałek, 22 listopada 2021 16:14, odsłon: 480

Temat: Gwiazdozbiory.

22.11.2021r. (7.00-11.30)

1.Posłuchajcie piosenki o kosmosie:

 

https://www.youtube.com/watch?v=o3YaFFyh_mw

 

2.Po wysłuchaniu wiersza " Gwiazdozbiory" wykonajcie zadania w kartach pracy str.12-13, obejrzyjcie obrazek i opowiedzcie co on przedstawia. Odszukajcie w naklejkach gwiazdozbiory i przyklejcie we właściwych miejscach na obrazku.

Wierszyk dla dzieci – Gwiazdozbiory
Wyszła noc na ciemne niebo.
Lśniące gwiazdy rozsypała.
Z ślicznych, srebrnych, najjaśniejszych
gwiazdozbiory układała.


– Wszystkim dzieciom, na dobranoc,
Mały Wóz szybciutko zrobię
i Polarną wielką Gwiazdą
jego dyszel przyozdobię.
Ludzie często, przez lornetkę
gwiazdy z Ziemi oglądają.
Niechaj moje gwiazdozbiory
Lwa i Raka podziwiają.

3. Zabawa ruchowa - taniec przy piosence https://www.youtube.com/watch?v=FP0wgVhUC9w

4. Odkrywanie litery k,K: małej i wielkiej

Uzupełniamy karty pracy str 14 i 15.  

Polecenia: 

-pokolorujcie rysunki, których nazwy zawierają głoskę k

-podzielcie nazwy zdjęć na głoski: teleskop, kubek, kurtka, koc, i pokolorujcie na niebiesko 

-podkreślcie na niebiesko literki kw podanych wyrazach

-napiszcie literę K,k po śladzie 

 

Agnieszka Panasiuk-Kaczoch

22.11.2021r. (11.30.-15.00)

1 Zagadki astronautów.- zabawa słowna.

Rodzic mówi słowo związane z kosmosem dzieląc na sylaby i wtrącając sylabę KA. np.Ka-ra -kie-ta-ka. Dziecko odgaduje.

2. Podróże do gwiazd.- zabawa ruchowa. Kartka z narysowaną gwiazdą oraz kostka do gry. dziecko wyrzuca liczbę oczek rodzic podaje sposób wykonania zadania np.  po wyrzuceniu 5 oczek pięć podskoków obunóż w kierunku gwiazdy. do zabawy można włączyć rodzeństwo.

 

Iwona Gierasimiuk.


 

 


 

 
Zapoznanie z Legendą o Poznańskich Koziołkach PDF Drukuj Email
123 piątek, 19 listopada 2021 12:31, odsłon: 513

Temat: Zapoznanie z Legendą o Poznańskich Koziołkach:

19.11.2021r. (11.00 - 15.00)

https://www.youtube.com/watch?v=XudcMIswUqg

 

Odpowiedzi na pytania :

-Dlaczego Piotrek musiał szukać koziołków?

-Gdzie zostały umieszczone koziołki?

-Kto z Was widział Koziołki w Poznaniu?

-Co robią koziołki na wieży Ratusza ?

 Zabawy ruchowe :

a)Ćwiczenia z poklepywaniem.
Usiądźcie na ziemi po turecku i zacznijcie palcami poklepywać głowę
Powiedzcie: „Dzień dobry głowo, obudź się!”.
Potem budzimy pozostałe części ciała – oczy, nos, szyję, ramiona, klatkę piersiową, brzuch, nogi, kolana, ręce.
Z każdą częścią ciała witamy się, mówiąc: „Dzień dobry…, obudź się!

Wskazówka: Ćwiczenie to ma na celu wzmacnianie świadomości ciała oraz przygotowanie go do działania.
b) Ćwiczenia z potrząsaniem.
Potrząsamy:
– głową – „zrzucamy berecik z głowy”,
– ramieniem – „ptaszek usiadł nam na ramieniu”,
– plecy – „zrzucamy słonia z pleców”,
– biodra – „rozpychamy się biodrami”,
– nogi – „zrzucamy ciężkie buty z nóg”.

Wskazówka: Ćwiczenie to ma na celu wzmacnianie świadomości ciała 

 

Agnieszka Panasiuk-Kaczoch


 

 
Zapoznanie z Legendą o Królu Popielu i myszach. PDF Drukuj Email
123 piątek, 19 listopada 2021 12:23, odsłon: 543

Temat:Zapoznanie z Legendą o Królu Popielu i myszach.

19.11.2021r. (7.00-11.00)

http://www.msw-pttk.org.pl/legendy/kruszwica/popiel.html

 

Po wysłuchaniu , spróbujcie odpowiedzieć na pytania:

 -Kto dawno temu mieszkał w Kruszwicy nad jeziorem Gopło?;

-Czy król Popiel i jego żona martwili się losem swoich poddanych?;

-Czy słuchali rad rycerzy?;

-Co Popiel zrobił z rycerzami i poddanymi?;

-Jaka go spotkała za to kara?;

-Jak myślicie: król Popiel to dobry, czy zły człowiek?; Dlaczego

Układamy wieżę” – zabawa dydaktyczna.

Rodzic przygotowuje kilka kolorowych kartek w kształcie prostokąta – piętra wieży i kilka kartek w kształcie trójkąta jako daszek wieży. Wspólnie z dzieckiem układa na dużej kartce z kolorowych figur wieżę a potem dziecko przykleja elementy na kartce.

 

„Wysoka wieża króla Popiela” – konstruowanie budowli z wykorzystaniem różnego rodzaju klocków; rozwijanie umiejętności manipulowania, zręczności w trakcie łączenia różnych elementów, zachowanie równowagi w trakcie wznoszenia budowli.

 

ps. Pochwalcie się swoimi wieżami i przyślijcie zdjęcie na Żuberkowe domowe przedszkole

Iwona Gierasimiuk

 

 

 


 

 
 
Mali strażnicy przyrody PDF Drukuj Email
123 poniedziałek, 12 kwietnia 2021 11:06, odsłon: 653

ROK SZKOLNY 2020/2021

 

POMPIKOWE DOMOWE PRZEDSZKOLE

 

TEMAT TYGODNIA: MALI STRAŻNICY PRZYRODY

 

1. Wprowadzenie do tematu. Odczytanie listu od Ziemi, w którym jest prośba o rozwiązanie kilku zadań.

„Drogie dzieci, piszę do was bardzo zmartwiona.
Jestem bardzo brudna, zanieczyszczona i nieładna.
Chciałabym bardzo abyście mi pomogły.
Gdy rozwiążecie kilka zadań,
będę pewna, że znacie się się na ekologii
i będziecie o mnie dbać i mnie szanować.
Znowu będę czysta, piękna i zadbana.”

Odpowiedzi na pytania związane z tematem.

·       Co to jest ekologia?

·       Co to jest recykling?

·       Co to jest segregacja?

 

2. Słuchanie opowiadania „Spotkanie z małym czarodziejem”- rozwijanie poczucia troski o najbliższe otoczenie

W pewnym dalekim kraju żył mały czarodziej, który bardzo lubił zadbane, zielone miasteczka. Każdej wiosny razem ze swym kotem Mruczkiem wyruszał w świat i szukał miast pełnych czystych uliczek i domów, zielonych drzew, kolorowych, pachnących kwiatów, śpiewających ptaków i radośnie bawiących się dzieci. Pewnego dnia dotarł do pięknego miasta. Wszędzie w nim było czysto, zielono, dachy świeżo odmalowanych, niedużych domów lśniły w promieniach słońca, a w powietrzu roznosił się zapach kwiatów, których mnóstwo kwitło na balkonach. Nigdzie nie leżały śmieci, a dzieci grabiły grządki i sadziły warzywa w przedszkolnym ogrodzie.

– Ha! Mój kocie. To przecież najładniejsze miasteczko, jakie kiedykolwiek widziałem – powiedział czarodziej. – Zobacz, jak tu czysto. Nigdzie nie leżą śmieci, chodniki i ulice są zamiecione, trawniki niezadeptane, drzewa nie mają połamanych gałęzi, a ptaki radośnie śpiewają, nie bojąc się, że źli ludzie zniszczą im gniazdka. W oknach widać uśmiechnięte twarze mieszkańców. Myślę, że wszyscy w tym miejscu muszą być bardzo szczęśliwi. Kiedy czarodziej tak się zachwycał, usłyszał nagle straszliwy hałas. Nie wiadomo skąd, przez środek głównej ulicy przebiegło czterech chłopców. To oni tak strasznie krzyczeli. Machali również kijami, pisali kredą po murach domów, rozdeptywali ukwiecone klomby, łamali gałęzie drzew ik rzewów, rozrzucali papierki po zjedzonych cukierkach, a jeden strzelał z procy do wystraszonych wróbli i kawek, które ze strachu próbowały schronić się za kominami domów. – Cóż to było, mój kocie? – zdziwił się czarodziej.

 – Miauu! To chłopcy, którzy wcale nie dbają o swoje śliczne miasto i wszystko w nim niszczą – odpowiedział Mruczek.

– Skoro tak – powiedział mały czarodziej – to dam im nauczkę. Zaczaruję miasteczko tak, aby stało się ono najbardziej szarym i najbardziej brzydkim miastem na świecie. I jak powiedział, tak zrobił. Podniósł swoją magiczną pałeczkę, wypowiedział zaklęcie i w jednej chwili całe miasteczko zrobiło się szare i brzydkie. Szare stały się kolorowe domy, zielone alejki i wszystkie kwiaty, szarzy zrobili się również chłopcy. Kiedy zobaczyli, co się stało, przestraszyli się nie na żarty.

W tym miejscu rodzic przerywa opowiadanie i prosi dziecko, aby wymyśliły, co mogło wydarzyć się dalej, a następnie kontynuuje swoją opowieść.

Przestraszeni chłopcy podbiegli do małego czarodzieja i zawołali:

– Co zrobiłeś z naszym miastem! Dlaczego tak je zaczarowałeś!

– Ja? – zdziwił się mały czarodziej. – Przecież to wy chcieliście, aby wasze miasto było najbrzydsze na świecie. Przed chwilą to pokazaliście – spokojnie odparł czarodziej.

– Myśmy wcale tego nie chcieli – bronili się chłopcy. – Nie? A kto łamał gałęzie, pisał po murach, straszył ptaki, deptał kwiaty, rozsypywał śmieci? Kto to wszystko zrobił, kochani? No kto?– odpowiedział czarodziej.

Chłopcy bardzo się zawstydzili, zrobiło im się przykro, spuścili głowy, a w ich oczach pojawiły się łzy. Chcieli naprawić wyrządzone szkody. Poprosili czarodzieja, aby pomógł im przywrócić miasto do jego dawnego wyglądu. Obiecali również, że będą dbali o to, aby zawsze było piękne i czyste. Czarodziej miał bardzo dobre serce, ze zrozumieniem spojrzał na chłopców i odwrócił czary.

·       Teraz poproś dziecko żeby oceniło postępowania chłopców; wskazało konsekwencje, jakie przyniosło ich zachowanie.

·       Zadaj dziecku pytanie: Co by było, gdyby ludzie nie dbali o to, co znajduje się wokół nich? Co mogą zrobić dzieci, by nie rosła góra śmieci?

·       Prosimy teraz, żeby dziecko narysowało na kartce dom wraz z otoczeniem, w jakim chciałoby mieszkać. Rodzicu - poproś, by twoja pociecha opowiedziała o tym miejscu, które narysowała używając całych zdań.

ps. chętnie zobaczymy wasze rysunki na Żuberkowe przedszkole .

3.Wysłuchanie fragmentu wiersza:„Ziemia - nasza planeta” B. Forma:
Nasza Ziemia to piękna kraina,
na niej skały, lądy i morza.
Wiele różnych przedziwnych zjawisk
i tajemnic w sobie chowa.
Zatem dbajmy wszyscy o Ziemię,
niech oazą dla nas będzie.
Niech jej człowiek nie zaśmieca,
spokój niech panuje wszędzie(...)

·       Do wykonania obrazka pt. „Ziemia” potrzebne będą:
- farby niebieska i zielona
- pędzelek
- papierowy talerzyk lub wycięte z papieru koło
- odrysowane i wycięte szablony dłoni dziecka.
4.Obejrzyj bajkę o ekologii. Jak myślisz, co to znaczy być „eko”? Czy warto być „eko”? https://www.youtube.com/watch?v=PYd88-RyaLs

5.Zabawy ruchowe z wykorzystaniem gazet:
- Marsz z gazetą na głowie, tak aby nie upadła.
- Przeskoki nad gazetą (obunóż, jednonóż).
- „Jazda na gazecie” – (siad na gazecie, odpychanie się kończynami dolnymi i górnymi)/
- Rzuty gazetową kulką do celu.

 

6. Przypominamy i utrwalamy piosenkę : "Ziemia -wyspa zielona"

https://www.youtube.com/watch?v=-ZQTnkXpcCA


 

 
Cuda i dziwy PDF Drukuj Email
123 wtorek, 06 kwietnia 2021 16:00, odsłon: 561

ROK SZKOLNY 2020/2021

 

POMPIKOWE DOMOWE PRZEDSZKOLE

 

TEMAT TYGODNIA: CUDA I DZIWY


1. Zabawy przy piosence „Trzej kosmici„

1.Trzej kosmici, trzej kosmici
przylecieli rankiem.
Ten w talerzu, tamten w spodku,
trzeci leciał w dzbanku.
Ref.
Pierwszy – krągłe jajeczko,
drugi – chrupka bułeczka,
a ten trzeci, drżący, chlupiący
jak ta kawa z mleczkiem.

II. Trzej kosmici, trzej kosmici
wpadli przez okienko,
w pokoiku na stoliku
lądowali miękko.
Ref. Pierwszy – krągłe jajeczko…

III. Trzej kosmici, trzej kosmici
siedli na obrusie.
proszą ciebie na śniadanie
Z mamą i tatusiem!
Ref. Pierwszy – krągłe jajeczko…

2. Praca plastyczna: zróbcie swojego ufoludka z plasteliny, a może z warzyw??? Pochwalcie się, przesyłając zdjęcie na Żuberkowe Przedszkole.

3. Słuchanie wiersza „Hallo, tu ziemia” M. Terlikowskiej  - poznanie zjawiska powstawania dnia i nocy

"Dzień dobry, dzieci!
Jestem Ziemia,
wielka, okrągła jak balonik.
Z tej strony – słońce mnie opromienia,
a z tamtej strony – nocy cień przesłonił.
Gdy jedna strona jest oświetlona,
to zaciemniona jest druga strona.
Wy zajadacie pierwsze śniadanie,
a spać się kładą – Amerykanie,
właśnie!…"

4. Zabawa „Kiedy jest dzień – bawię się, kiedy jest noc – śpię”
Rozkładamy  na podłodze koło zrobione ze sznurka, bibuły  (domek).  Kiedy włączymy  skoczną muzykę, jest dzień – dziecko/dzieci wychodzą z domku na spacer ( np. biegają, podskakują, skaczą obunóż, skaczą na 1 nodze). Kiedy usłyszą kołysankę śpiewaną przez osobę prowadzącą „ Kotki dwa”, zbliża się noc – czas wracać do domu (dzieci wchodzą do domków i zasypiają).

5. zagadki o kosmosie :  https://www.youtube.com/watch?v=IpWtryNR_zo

6. zabawa taneczno-ruchowa, którą  dobrze znacie: https://www.youtube.com/watch?v=MG6iPAU2b0I

7. Gwiazdy na niebie- po wysłuchaniu wierszyka spróbujcie zrobić swój gwiazdozbiór.

„Tam wysoko nad głowami,
ciemne niebo jest z gwiazdami.
Tych gwiazdeczek są tysiące,
tak jak kwiatów na mej łące. (…)
Stara baśń nam opowiada,
że gdy gwiazda z nieba spada.
Jeśli będziesz chciał szalenie,
wtedy spełni twe życzenie.
Więc wpatruję się czasami,
w czarne niebo z gwiazdeczkami.
Czekam, może jedna spadnie
by życzenie spełnić dla mnie.”

8. Bajka edukacyjna „Gwiazdy na niebie„: https://www.youtube.com/watch?v=rLpvLlR7Sfw

 

 

Agnieszka Panasiuk-Kaczoch i Iwona Gierasimiuk

 
Chciałbym być sportowcem PDF Drukuj Email
123 wtorek, 30 marca 2021 20:26, odsłon: 627

ROK SZKOLNY 2020/2021

 

POMPIKOWE DOMOWE PRZEDSZKOLE

 

TEMAT TYGODNIA: CHCIAŁBYM BYĆ SPORTOWCEM

 

Słuchanie wiersza I. Fabiszewskiej Gimnastyka

Rano wstaję,

wkładam dres.

Otwieram okno,

miło jest.

Skaczę w górę,

skaczę w bok,

i do tyłu

robię skok.

Ręce w przód,

ręce w tył.

Ćwiczę, abym

zdrowy był.

 

Rozmowa z dziećmi na temat wiersza:

-  O czym była mowa w wierszu?

- Dlaczego należy wykonywać różnego rodzaju ćwiczenia ruchowe?

 

Zabawa ruchowa Taniec z kolorowymi wstążkami

Rodzic włącza nagranie dowolnego utworu z muzyką taneczną. Dziecko otrzymuje kolorową chustę, wstążkę, pasek bibuły i wykonuje własną improwizacje taneczną.

 

Słuchanie opowiadania P. Beręsewicza Wyścigi.

 

W Dniu Sportu przed wyścigiem w workach Olek był pewny swego.

Tymczasem niespodzianka!

Ola jak zając wyskoczyła mu zza pleców i pierwsza wpadła na metę.

Zabrzmiały brawa, a Olek nadął się i burknął:

– Na pewno miała luźniejszy worek!

– Następnym razem stań do wyścigu ze ślimakiem – zaproponowała

mama, ale Olek wzruszył ramionami.

– A co to za przyjemność wygrać ze ślimakiem? – prychnął. – Przecież

ze ślimakiem nie można przegrać!

– To znaczy, że przyjemność jest wtedy, kiedy można przegrać, tak? – spytała mama. – W takim razie wypadałoby chyba umieć przegrywać, co?

– Jak to umieć przegrywać? – zdziwił się Olek.

– Po prostu: najpierw starać się wygrać, a jeśli się nie uda, pogratulować zwycięzcy i następnym razem starać się jeszcze bardziej.

– To trudne – zmartwił się Olek.

Mama uśmiechnęła się czule.

– Wiem, synku – powiedziała.

 

- Jak zachował się Olek po zakończeniu wyścigu?

- Co ty zrobiłbyś na miejscu Olka?

- Co poradziła Olkowi mama?

 

Praca techniczno-konstrukcyjna

 Model boiska do piłki nożnej. Rozwijanie sprawności manualnej i wyobraźni przestrzennej.

ps. zdjęcia podeślijcie na naszą grupkę Żuberkowe domowe przedszkole :), najciekawsza praca zostanie nagrodzona !!!!!!!!

·       film edukacyjny : https://www.youtube.com/watch?v=7zodfY74anc

 

·       Samodzielne układanie zestawu ćwiczeń ruchowych.

Zadaniem jest samodzielne ułożenie zestawu ćwiczeń ruchowych. Dziecko wybiera rekwizyty( z dostępnych w domu: poduszki, piłki, skakanka, hula hop), które będą wykorzystywane podczas ćwiczeń. Następnie wymyśla różne ćwiczenia i wykonuje je wspólnie z rodzicami.

·       wycieczka na stadion, zapoznanie z wyglądem i wyposażeniem stadionu sportowego – zwróćcie uwagę i opowiecie jak wrócicie ,co wam się spodobało najbardziej.

·       Nauka piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=H3gkHR54vGg

 

Pozdrawiamy i uściski przesyłamy.

Agnieszka Panasiuk-Kaczoch i Iwona Gierasimiuk


 

 
Pożegnanie przedszkola PDF Drukuj Email
123 poniedziałek, 22 czerwca 2020 09:58, odsłon: 1349

POMPIKOWE DOMOWE PRZEDSZKOLE

 

Temat: Pożegnanie przedszkola

 

Więcej…
 
Zabawki ekologiczne PDF Drukuj Email
123 poniedziałek, 15 czerwca 2020 09:53, odsłon: 1313

POMPIKOWE DOMOWE PRZEDSZKOLE

 

Temat: Zabawki ekologiczne

Więcej…
 
Wakacyjne podróże PDF Drukuj Email
123 poniedziałek, 08 czerwca 2020 08:25, odsłon: 1289

POMPIKOWE DOMOWE PRZEDSZKOLE

 

Temat: Wakacyjne podróże

Więcej…
 
Niby tacy sami, a jednak inni PDF Drukuj Email
123 poniedziałek, 01 czerwca 2020 12:34, odsłon: 1451

POMPIKOWE DOMOWE PRZEDSZKOLE

 

Temat: Niby tacy sami, a jednak inni

Więcej…
 
Święto rodziców PDF Drukuj Email
123 poniedziałek, 25 maja 2020 07:40, odsłon: 1274

POMPIKOWE DOMOWE PRZEDSZKOLE

 

Święto rodziców

 

Więcej…
 
Łąka w maju PDF Drukuj Email
123 poniedziałek, 18 maja 2020 07:19, odsłon: 1568

POMPIKOWE DOMOWE PRZEDSZKOLE

 

Łąka w maju

 

Więcej…
 
W teatrze PDF Drukuj Email
123 poniedziałek, 11 maja 2020 08:04, odsłon: 1329

POMPIKOWE DOMOWE PRZEDSZKOLE

 

Temat: W teatrze

Więcej…
 
Ziemia - błękitna planeta PDF Drukuj Email
123 poniedziałek, 04 maja 2020 07:30, odsłon: 2949

POMPIKOWE DOMOWE PRZEDSZKOLE

 

Temat: Ziemia - błękitna planeta

Więcej…
 
Jesteśmy strażnikami przyrody PDF Drukuj Email
123 poniedziałek, 27 kwietnia 2020 17:02, odsłon: 1533

POMPIKOWE DOMOWE PRZEDSZKOLE

 

Temat: Jesteśmy strażnikami przyrody

Więcej…
 
Wiosna na wsi PDF Drukuj Email
123 wtorek, 21 kwietnia 2020 08:19, odsłon: 1551

POMPIKOWE DOMOWE PRZEDSZKOLE

 

Temat: Wiosna na wsi.

Więcej…
 
Wielkanocne zwyczaje i tradycje PDF Drukuj Email
123 wtorek, 14 kwietnia 2020 08:25, odsłon: 1431

POMPIKOWE DOMOWE PRZEDSZKOLE

 

Wielkanocne zwyczaje i tradycje.

Więcej…
 
Wiosenne powroty ptaków PDF Drukuj Email
123 poniedziałek, 06 kwietnia 2020 20:40, odsłon: 1431

POMPIKOWE DOMOWE PRZEDSZKOLE

 

Temat: Wiosenne powroty ptaków.

Więcej…
 
Wiosenne przebudzenia PDF Drukuj Email
123 środa, 25 marca 2020 21:31, odsłon: 1611

POMPIKOWE DOMOWE PRZEDSZKOLE

 

Temat: Wiosenne przebudzenia

Więcej…
 


Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki.Nasza Polityka Cookies..

EU Cookie Directive Module Information